Małe zadanie dla was:)

1.  Znajdź błąd (awarię) na stronie lub w aplikacji.

2. Opisz go i zrób screeny – tak by każdy wiedział o co chodzi i co działa nie tak.

3.  Zgłoś błąd do supportu lub administratora strony.

4. Wstaw go na grupę razem z opisem i screenami.

5. Po czasie sprawdź, czy błąd został naprawiony.

Jeżeli nigdy nie zgłaszałeś awarii, to masz okazję, by poczuć przyszły zawód. Ponadto uczy wyrażania myśli, a zarazem odwagi.

 

Skąd pomysł? Kilka dni temu ktoś zgłosił mi dwa problemy na stronie podcastu. Informację umieścił w komentarzu. Podziękowałem, ale pomyślałem, że to dobry pomysł na ćwiczenie. Na pewno w swoim życiu już zgłaszaliście jakiś problem, ale teraz zrobicie to świadomie.

Powodzenia i czekam na wyniki, 🙂