Szkoła Testera
  • Kursy
  • Sklep
  • Blog
  • Książki
  • Moje konto
  • Kontakt
Zaznacz stronę
49,99

Mini-kurs Testera

See more...

75zł/miesiąc

Szkoła Testera

Zobacz więcej..


Podstawy

  • Powitanie
  • Historia buga
  • Czym jest testowanie oprogramowania
  • Możliwe ścieżki rozwoju
  • Tester za 10 lat ?
  • Predyspozycje testera + ćwiczenie
  • Angielski
  • Błąd – terminologia
  • Błąd testera
  • Błąd – cykl życia
  • SDCL
  • STLC
  • Modele wytwarzania oprogramowania
  • Zadanie 1 
  • 7 zasad testowania
  • Severity i priority
  • Zgłaszanie Defektu
  • Weryfikacja i walidacja
  • Poziomy wykonywania testów
  • Technika biało i czarno skrzynkowa
    • Klasy równoważności, Wartości Brzegowe, Analiza Trójwartościowa
  • Techniki statyczne i dynamiczne
  • Typy testów 
  • AGILE and SCRUM
  • Model iteracyjny i przyrostwy 

 

BONUS

Testowanie Gier 

Pierwsze tygodnie w pracy 

Chmura CI/CD

Mid

  • Syndrom Oszusta
  • 7 strategii na rozmowę rekrutacyjną
  • Praktyka – gdzie ją zdobyć
  • Formy współpracy
  • Tarcza antykryzysowa – Sp zoo
  • Zapewnienie jakości a testowanie 
  • Przypadek testowy 
  • Scenariusz testowy
  • Podstawa testów 
  • Dokumentacja, czemu jest ważna
  • Prezentacje
  • Projektowanie Testów – Praktyka Testowa
    • Strategia oparta o model dostarczania – platformę 
    • Atak na oprogramowanie 
    • Podejscie do testowania w zaleznosci od dostepnosci specyfikacji 
  • Raportowanie
  • Praca w grupie
  • Testowanie Aplikacji  – Ćwiczenie
    • MrBuggy – NEW


TOOLS

BUG TRACKER 

Zadania BT 1 

 

Ekspert

  • Bazy Danych
    • Bazy Danych – wstęp 
    • Bazy Danych – rozwinięcie
  • SQL
    • SELECT
    • WHERE
    • Operator AS 
    • Operator IN 
    • Having
    • Operator CASE
    • JOIN
    • Left JOIN
    • Insert, Update 
    • Rozmowa Rekrutacyjna
  • ISTQB
    • O Certyfikacji – NEW
  • Co to UX 
  • API
    • API – wstęp
    • Postman i SoapUI 
    • API – parametry – get
    • API – paraemtra vs zmienna 
    • API – autoryzacja
    • API – postman – zapisywanie
    • API – post 
    • API – zmienna globalna 
    • API – randomizacja
    • API – pierwszy test 
    • API – automatyzacja 
    • Swagger 
    • WSDL 
  • Zarządzanie Projektem – wstęp
    • Trójkąt Jakości
  • Facebook
  • YouTube
  • Polityka prywatności
  • Sklep