TesteR Manualny

Kup teraz za 99zł

Zawód Tester to kurs online, który koncentruje się na profesji testera oprogramowania.

Testerzy oprogramowania testują oprogramowanie pod kątem błędów i innych problemów, aby pomóc zapewnić, że jakość oprogramowania jest wysoka i spełnia potrzeby klienta. Specjaliści ds. zapewnienia jakości są poszukiwani, a ten kurs pomoże Ci uzyskać przewagę konkurencyjną w świecie IT. Ten kurs przygotuje Cię do przyszłej kariery jako tester oprogramowania.

Ten kurs jest przeznaczony dla osób, które planują dopiero zostać testerami. Omawiam w nim predyspozycje testerów, podstawowe pojęcia, ścieżki rozwoju, rodzaje testów, cykl życia produktu, cykl życia błędu i wiele więcej.

 Branża oprogramowania rozwija się z dnia na dzień i pojawiają się w niej coraz to nowe zawody.  Rozpoczęcie nowej ścieżki kariery nigdy nie jest łatwe, szczególnie jeśli mało się wie o przyszłym zawodzie. Wiem o tym dobrze, bo 10 lat temu zrobiłem to samo i nie żałuję tego do dziś, choć chwilami było ciężko. Na Pewno zabrakło mi podstawowej wiedzy, po której ty dowiesz się z tego kursu. Przeprowadzę cię od zerowej wiedzy do wiedzy, która pozwoli ci znaleźć pierwszą pracę.

Jeżeli Covid-19 coś zmienił, to właśnie wzrost znaczenia branży IT, gdzie całe gałęzie musiały przejść do on-linu, co otworzyło nowe rynki. To oczywiście nowe rynki pracy w obsłudze i tworzeniu oprogramowania. Nie czekaj i zacznij już dziś.

Dla Kogo Jest Ten Kurs?

Co zawiera kurs

Poniżej zestawienie modułów wraz z lekcjami.

Cały kurs jest w postaci filmów (wyjątek jedna lekcja, która jest do przeczytania).

Materiał jest tak przygotowany, aby osoba bez zaplecza technicznego mogła wszystko zrozumieć. 

Kurs jest cały czas rozwijany.

 

Plan Działania

Lekcja 1: Powitanie
Lekcja 2: Plan działania
Lekcja 3: Efekt końcowy
Lekcja 4: Wymagania
Lekcja 5: Jak studiować
Lekcja 6: Kim jest Twój instruktor
Lekcja 7: Praca domowa

Obawy I Pytania

Lekcja 1: Powitanie
Lekcja 2: Cechy i umiejętności dobrego testera
Lekcja 3: Ścieżki Rozwoju
Lekcja 4: Najczęstsze błędy początkujących testerów
Lekcja 5: Jak będzie wyglądał świat testowania za 10-20 lat?
Lekcja 6: Czy potrzebny jest mi certyfikat ISTQB?
Lekcja 7: Angielski

Wstęp Do Testowania

Lekcja 1: Powitanie
Lekcja 2: Historia buga
Lekcja 3: Czym jest testowanie oprogramowania?
Lekcja 4: Siedem zasad testowania
Lekcja 5: Modele cyklu życia oprogramowania SDCL
Lekcja 6: Modele wytwarzania oprogramowania
Lekcja 7: Proces Testowy STCL
Lekcja 8: Poziomy wykonywania testów

 

Terminologia

Lekcja 1 – Powitanie
Lekcja 2 – Błąd Terminologa
Lekcja 3 – Błąd testera
Lekcja 4 – Cykl życia błędu
Lekcja 5 – Zgłaszanie Defektu
Lekcja 6 – Severity i priority
Lekcja 7 – Bug Tracker


Teoria Testów

Lekcja 1: Powitanie
Lekcja 2 – Typy Testów
Lekcja 3 – Techniki testów
Lekcja 4 – Techniki biało i czarno skrzynkowa
Lekcja 5 – Klasy równoważności
Lekcja 6 – Techniki statyczne i dynamiczne
Lekcja 7 – Weryfikacja i walidacja
Lekcja 8 – Agile and Scrum
Lekcja 9 – Modele iteracyjne i przyrostowe

 

Zapewnienie Jakości

Lekcja 1- Powitanie
Lekcja 2- Zapewnienie jakości a testowanie
Lekcja 3- Przypadek testowy
Lekcja 4 – Scenariusz testowy
Lekcja 5 – Podstawa testów
Lekcja 6 – Dokumentacja, czemu jest ważna

 

Projektowanie Testów – Praktyka Testowa

 

Lekcja 1- Powitanie
Lekcja 2 – Strategia oparta o model dostarczania – platformę
Lekcja 3 – Atak na oprogramowanie
Lekcja 4 – Podejście do testowania w zależności od dostępności specyfikacji

 

Zarządzanie projektami

 

Lekcja 1 – Trójkąt Jakości
Lekcja 2 – WBS
Lekcja 3 – Estymaty wstęp
Lekcja 4 – Estymaty rozwinięcie
Lekcja 5 – Estymaty techniki
Lekcja 6 – Estymaty praca domowa
Lekcja 7 – Zarządzanie ryzykiem
Lekcja 8 – Zarządzanie ryzykiem FMEA
Lekcja 9 – Środowiska Testowe i release managment

 

Co Dalej

Lekcja 1 – Formy współpracy
Lekcja 2 – Gdzie zdobyć praktykę
Lekcja 3 – 7 Strategii na rozmowę rekrutacyjną
Lekcja 4 – Własna tarcza antykryzysowa

 

Bonus

Lekcja 1 – Testowanie gier
Lekcja 2 – Pierwszy tydzień w pracy
Lekcja 3 – Chmura CI/CD
Lekcja 4 – Syndrom Oszusta
Lekcja 5 – Prezentacje
Lekcja 6 – Praca w grupie
Lekcja 7 – Co to UX
Lekcja 8 – Testing As A Service – wystąpienie na WDI 2020
Lekcja 9 – Analiza Cyberpunk 2077

Jak wygląda praca testera